kebahagian ....



Siapa yang dalam dunia ni tak mahukan kebahagian . orang gila pown pena rase bahagia . 
Yess ! aku juga pena rase bahagia . bahagia yang teramat sangat . Tapi maybe sekarang Allah nak uji aku dengan kesedihan . aku hanya merancang tapi Allah da tentukan segala nye untuk aku . 
indah nye andai aku dapat bahagia seperti waktu dulu . 
Kenapa ini yang jadi dalam hidup aku ???
kejam ke aku ??
jahat ke aku ??
aku penat untuk tahan rase yang aku sendiri pown tak tahu . 
aku ingin terbang seperti dulu . 
tapi aku takut untuk jatuh lagi , dan sekarang aku seperti terpaksa belajar untuk berjalan . 
aku terpaksa untuk belajar berdiri di atas kaki aku sendiri .  walau penuh dengan cabaran , aku terpaksa tempuh dengan hati yang kuat dan aku kena terima semua ni andai ini adalah takdir hidup ku . 
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...