my convocation day ! :)



heyyyy ..
rase nye lama dah aku tak update blog ni. agak dah bersawang ke dah berhabuk ???
meh kite bersihkan dgn masa yg ada ni dgn kerajinan yg melampau ni. huhu
tetibe aku nak terobek pasal my day !
my convocation day ...

akhir nye aku berjaya menghabiskan DIPLOMA IN PROGAMMING aku selama 2 tahun lebih kot. aku pown tak pasti berapa lama aku belajar sbb aku ada skip semester. hehe

Alhamdulillah .. aku berjaya habiskan tepat pada masa sepatot nye aku habis belajar. selama 2 tahun lebih aku hidup dekat dungun aku rase terlalu banyak kenangan yang aku cipta sampai aku tak dapat lupekan satu pon.  


let's throwback with the picture's

ini lah ibu . mak angkat aku dekat psmza tu. disebabkan parents aku tak dpt hadir so ibu ni la gantikan temoat diorg tengok aku ambik diploma. seriusly sgt sedih sebab parents aku tak dpt dtg tapi aku tak salahkan diorg sbb ad hal yg mmg tak dpt di elakkan. 


that's nanad ! geng yg sama parents tak dtg jugak . hehehe

datin lyana yg sentiasa ketawa . :D

my buddies !


group hye five !! 

where's yana ????

again . :)

my classmate . 

yeahhhhh ! i'm officially graduted DIP IN PROGRAMMING . :)
Alhamdulillah . 

that's my rapunzel. even aku baru je rapat dgn dy since last semester  tapi aku seronok dpt kenal dy. dy lah org yg suke bergusti dgn aku dekat ruma sewa. hehe

ini team project last semester aku. ktorg bukan satu group tapi satu supervisor . hehe

bridging in programming !

we are again . :)

taht's my group project . aisyah,asyikin dan nurul. selama setahun kami bertungkus lumus menyiapkan project yg entah pape la . tapi aku berjaya menyiapkan jugak . walaupun sebenarnye dah banyakkali kami give up. thanks my group !

yeahh . noor asyikin ! someone yg sentiasa ada dengan aku dari semester satu sampai lah kami hbs belajar. mane ada dy mesti akan ada aku jugak . segala asiggment or project pape aku mesti akan group dgn dy. that's my bestfriend forever and ever. 



i'm proud with my self . 

yeahhhhh ! aku harap persahabatan kitaorang akan kekal sampai selama nye . :)

Thanks a lot to PSMZA.

POLITEKNIK SULTAN MIZAN ZAINAL ABIDIN, DUNGUN !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...