~ sebulan suda berlalu ~


hari ini adalah 23 ari bln 1 .. 
sebulan suda berlalu ..
suda sebulan juga la aku belajar di PSMZA ..
tp bkn tu yang aku nk cerita ..
tp aku nk cerita betapa seronoknye cuti kali ini .. :)
asgment tu mmg ad la kn ..
tp aku xtaw la knp aku mls sgt nye nk buat ..
sbb hari2 keluar berjalan ..
keluar dgn family ..
pegi shopping barang2 yg xpena ckup ..
dan keluar dgn en.hubby ! :)
xg mne pown .. cme jalan2 segamat je ..
mmg sje je aku bwk dy jln2 sgmat yg bru nk maju ni ..
hehehe ..
dari batu pahat dy dtg jmpe aku dkt rumah ..
n yg pling seronok ..
dpt masak untuk dy .. :)
ayam masak merah !
mmg kegemaran dy la kn ..
dpt teman dy mkn .. dpt tgk dy mkn ..
seronok nye !
ntah ble la dpt sme2 mcm tu lg .. 
tggu cuti lg la agk nye ..
then ptg tu ktorg keluar ..
pergi tgk wayang ..
cerita KERAMAT ..
agk best la juga .. 
cme seat tak bpe nk best la .. sakit bdan .. :)
tekit mhal la dri tmpat2 yg biasa aku tengok ..
lps tgk wayang aku bwk dy pegi jln2 dkt kipmart ..
hahahaha .. xhbs2 dy kutuk segamat ..
sweet memory la sayang .. :)
lps tu ktorg g shopping brg2 dapur tuk rumah aku .. 
hehehehe .. mak aku mmg ske sruh aku bli pape klu keluar dgn en.hubby .. 
pastu ktorg g pusing2 sgmat yg xde pape sgt tu .. heee 
kul 10 ktorg pown grk blik ke rumah aku ..
smpai je kul 11 lbh .. agk kesian la nk bg dy blik BP da mlm2 mcm tu kn ..
tp nk wat cm ne dy nk blik juga ..
xde pe yg aku bole bg untuk dy bwk balik ...
tp cme buat kn dy donut coklat je ..
xtaw la mcm ne rase nye ..
sedih sgt nk lps kn dy blik ..
klu bole nk dy ad je dgn aku ..
mak .... nak kahwin ! 
huhuhu
gtl kn ? .. 

awak .. terima sgt tuk sgla nye ye ..
saya happy sgt dpt jumpe awak ..
dpt jalan2 dgn awak ..
dapat mkn dgn awak ..
dapat masak untuk awak ..
dpt teman awak ..
ble la kite dpt jumpe lg kn ..
terima kasih sayang .. 
i love u so much !
> muhammad <

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...