floormate .. :D






hye .. da lame sgt la rase nye tak update blog ni .. huhuhu
konon nye sibuk la kn .. padahal mls .. =.='
ok .. aku nk cite tentang tmpat aku belajar .. 
aku belajar di :
POLITEKNIK SULTAN MIZAN ZAINAL ABIDIN

ini lah orang2 yang sentiasa ada dengan aku 24 jam..

TC104




ini lah roomate aku ..

nama : Nurul Akma Binti Ismail
umur : 23 Tahun
asal : Terengganu

TC106




Nama : Nabilah Izzati Binti Kamaruddin 
Umur : 19 tahun 
Asal : Terengganu




Nama : Ruziana Binti Miswan
Umur : 21 Tahun 
Asal : Johor

TC110




Nama : Kautsar Binti Shafiee 
Umur : 19 Tahun 
Asal : Perak


TC112




Nama : Sharminah Binit Kadir 
Umur : 19 tahun
Asal : Sabah 




Nama : Nur Ain Binti Ruslan
Umur : 22 Tahun
Asal : Johor


mereka2 ini la yg selalu ada dengan aku ..
walaupown krotg smua xsame umur .. tp ktorg ibarat adik beradik ..
sayang korang sangat-sangat .. :D
hope sem depan kita dpt dduk same-same lagi mcam skrg .. :)

~ LOVE U ALL ~



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...